15 vuotta työtä paremman työyhteisöviestinnän puolesta

Vuonna 2008 aulat täyttyivät ruuduista, messuosastot tableteista ja infonäytöt ottivat paikkansa toimitiloissa, majoitusliikkeissä ja tuotantotiloissa. Alussa ohjelmistot syntyivät ohjaamaan näyttöjä ja ne kytkettiin osaksi laitepaketteja. Meitä kiinnosti enemmän miten sisäinen viestintä auttaa asiakkaita ja miten se kehittää liiketoimintaa. Miksi laitteita pitää olla – mitä niiden tulisi tehdä.

Näytöistä menestystekijäksi

Tutkittu tieto tukee sisäisen viestinnän merkitystä organisaatioiden menestyksen tukipilarina ja sitoutuneiden tiimien rakentajana.

Kehitimme asiakkaiden tarpeiden pohjalta oman ohjelmiston, jolla sisäinen viestintä tuodaan infonäyttöihin, mobiililaitteille sekä työpisteille helposti ja tuloksellisesti.

Sovelluksemme helpottaa kommunikointia ja auttaa jokaista saamaan työpäivästä enemmän irti. Tuloksena parempaa, tehokkaampaa ja tuloksellisempaa – helpompaa arkea.

Kehitys jatkuu

cNow on käytössä lukuisilla menestyvillä organisaatioilla ympäri maailmaa, asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ja asiakassuhteet erittäin pitkiä. Keskitymme entistäkin enemmän sisäisen viestinnän tuloksiin ja etuihin, joita toimivalla järjestelmällä voidaan saavuttaa. Rakennamme yhteensopivuutta uusien alustojen kanssa, jotta tarvitsemasi julkaisukanavat on keskitettynä yhdelle helpolle alustalle.

Ota rohkeasti yhteyttä niin näytämme mitä kaikkea sinä voit saavuttaa – totea itse paras tapa tulokselliseen sisäiseen viestintään.

“People are hungry for useful and up-to-the-minute information, and this should always be delivered in a tone that conveys expertise, confidence and clarity.”

T. Garland Stansell,

chair of the Public Relations Society of America

“Our role as communicators is not to simply re-report the news to our employees. Our job is to contextualize it.”

Becky Graebe,

former internal communicator at SAS

“It’s never been more important for employers to meet employees where they are with critical information personalized to them so they feel informed, supported and connected.”

Nicole Alvino,

co-founder and chief strategy officer of SocialChorus

15

Vuoden kokemus

121

Järjestelmä- toimitusta

857

Sisällön- tuottajaa

15

Eri maassa

Asiakkaina eri alojen menestyneimpiä toimijoita